کد خبر: ۹۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۰۰
طبق تقویم مزایده سراسری فوق العاده ۵۸۱ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از ۲۳ مهرماه عرضه می‌شود.

مزایده خودروهای سبک و سنگین وارداتی برگزار می شود | اعلام آخرین مهلت بازدید و واریز وجهبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم :طبق تقویم مزایده سراسری فوق العاده ۵۸۱ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از ۲۳ مهرماه عرضه می‌شود.

پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان و با توجه به اقدامات و تصمیمات جهادی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط، مزایده سراسری الکترونیکی فوق العاده ۵۸۱ وسایل نقلیه اعم از خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی و ... در مهرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

براساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی، مورخ ۲۴ مهرماه از خودروهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد ۲۹ مهرماه است و ۳ آبان ماه نیز زمان رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده خواهد بود. برندگان نهایی حداکثر تا تاریخ ۸ آبان ماه بایستی نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: